суботу, 29 лютого 2020 р.

Я дечого навчилася в житті, й передусім - говорити сильним голосом.

У книзі "Становлення" (англ.Becoming) Мішель Обама вперше описує ранні роки свого шлюбу, коли вона намагалася балансувати між роботою та сім'єю в умовах політичної кар'єри чоловіка, що стрімко зростала.
Щира й по-весняному свіжа історія, написана сильною жінкою з непідробним почуттям гумору. Частенько я відчувала, що проживаю щемливі й радісні моменти разом з Мішель. Після цієї книги бажання читати автобіографії видатних людей зросло! Хоча й маю неабиякий сумнів, що бодай одна зможе перевершити "Становлення".
Кілька цікавих цитат:
"Сьогодні ж мені здається, що це було найбезглуздішим запитанням, яке тільки можуть поставити дитині, - Ким хочеш стати, коли виростеш? Начебто зростання має кінець. Начебто ви в якийсь момент стаєте кимось, і це виявляється для вас кінцевою точкою".
"Тепер я розумію, що навіть щасливий шлюб може мати неприємні сторони, що це ніби контракт, який ти постійно подовжуєш та подовжуєш, навіть у тиші - навіть наодинці з собою". "Я дечого навчилася в житті, й передусім - говорити сильним голосом. Завжди намагалася говорити правду й проливати світло на історії людей, яких суспільство залишає на узбіччі". Українською переклав Максим Гоцацюк. Видавництво "BOOKCHEF"2019 р.

Наталія Андрійченко


Немає коментарів:

Дописати коментар